Публікація:
Робота науково-педагогічних працівників за межами нормальної тривалості робочого часу

dc.contributor.authorКрічфалушій-Степанова, К. М.
dc.date.accessioned2022-09-16T09:19:00Z
dc.date.available2022-09-16T09:19:00Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractМета статті полягає у визначенні специфіки роботи науково-педагогічних працівників за межами нормальної тривалості робочого часу та у розробці в такому контексті шляхів удосконалення правового регулювання робочого часу. У статті відображено специфіку роботи науково-педагогічних працівників за межами нормальної тривалості робочого часу та запропоновано шляхи вдосконалення правового регулювання дистанційного робочого часу цих працівників. Окреслено особливості здійснення професійної діяльності та фіксації виконання запланованого навантаження в умовах дистанційної роботи. Доведено, що у під час дистанційної роботи у науково-педагогічних працівників виникає певне перенавантаження, яке не було передбачене у разі планування навчального навантаження на поточний навчальний рік з урахуванням саме аудиторної роботи, це призводить до значного психологічно-емоційного перенавантаження науково-педагогічного працівника. Визначено, що така проблема потребує чіткого визначення та регламентації у відповідній кількості годин, і це має бути закріплене в Інструкції з планування робочого часу науково-педагогічних працівників, яка відображає норми часу для планування і обліку, навчальної роботи та переліків основних видів методичної наукової та організаційної роботи науково-педагогічних працівників в умовах дистанційної роботи. Обґрунтовано, що під час виконання роботи за сумісництвом важливо дотримуватися балансу граничної тривалості робочого часу за основним місцем роботи і за сумісництвом, щоб уникати перенапруження та забезпечити ефективність і збалансованість освітнього процесу. Встановлено, що удосконалення кваліфікації та відповідність новим сучасним тенденціям розвитку освіти в міжнародному суспільстві спрямоване на залучення науково-педагогічних працівників до програм академічної мобільності, що своєю чергою вказують на вектор універсальності та координації безперервної освіти у сучасному суспільстві, це потребує законодавчого врегулювання питання щодо виконання навантаження науково-педагогічного працівника за умови проходження підвищення кваліфікації очно та стосовно гарантій для працівників, які проходять курси підвищення кваліфікації дистанційно. The purpose of the article is to determine the specifics of the work of research and teaching staff outside the normal working hours and to develop in this context ways to improve the legal regulation of working time. The article reflects the specifics of the work of scientific and pedagogical workers outside the normal working hours and suggests ways to improve the legal regulation of remote working hours of these workers. The peculiarities of professional activity and fixation of the planned workload in the conditions of remote work are outlined. It is proved that during remote work of scientific and pedagogical workers there is a certain overload, which was not provided when planning the workload for the current school year, taking into account the classroom work, it leads to significant psychological and emotional overload of the scientific and pedagogical worker. It is determined that this problem needs to be clearly defined and regulated in the appropriate number of hours, and should be enshrined in the Instruction on planning of working hours of scientific and pedagogical workers which reflects time norms for planning and accounting, educational work and lists of basic types of methodical scientific and organizational work of and scientific pedagogical workers in the conditions of remote work. It is substantiated that when performing part-time work, it is important to keep a balance of the maximum working hours at the main place of work and parttime work to avoid overstrain and ensure the efficiency and balance of the educational process. It is established that the improvement of qualification and compliance with new modern trends in education in the international community is aimed at attracting research and teaching staff to academic mobility programs, which in turn indicate the vector of universality and coordination of continuing education in modern society performance of the workload of the research and teaching staff, subject to in-service training and in respect of guarantees for employees who take advanced training courses remotely.uk_UA
dc.identifier.citationКрічфалушій-Степанова К. М. Робота науково-педагогічних працівників за межами нормальної тривалості робочого часу / К. М. Крічфалушій-Степанова // Науковий вісник публічного та приватного права. 2021. Вип. 1. – С. 37–44. doi:10.32844/2618-1258.2021.1.7.uk_UA
dc.identifier.issn2618-1258
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/20948
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectправове регулюванняuk_UA
dc.subjectробочий часuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectтрудові відносиниuk_UA
dc.subjectlegal regulationuk_UA
dc.subjectworking hoursuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectscientific and pedagogical workersuk_UA
dc.subjectlabour relationsuk_UA
dc.titleРобота науково-педагогічних працівників за межами нормальної тривалості робочого часуuk_UA
dc.title.alternativeWork of scientific and pedagogical workers beyond the normal duration of working hoursuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
1_2021_KF.pdf
Розмір:
529.34 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: