Публікація:
Психолого-педагогічні переваги та труднощі використання технології віртуального помічника в освітньому процесі

dc.contributor.authorЗамета, М.
dc.date.accessioned2025-04-18T05:35:05Z
dc.date.available2025-04-18T05:35:05Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe educational process is increasingly integrated with digital technologies, including virtual assistant technology. The use of such an assistant in the educational space makes it possible to make learning more personalised, accessible, inclusive, and reduces the level of administrative burden. However, there are also a number of limitations, ethical issues and communication laws. For the effective use of virtual assistants, it is necessary to develop integration strategies that minimise possible implementation problems and take into account the need for a balance between automated and live forms of communication between educators.
dc.identifier.citationЗамета М. Психолого-педагогічні переваги та труднощі використання технології віртуального помічника в освітньому процесі / М. Замета // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 9. – С. 12–13.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30313
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectвіртуальний помічник
dc.subjectосвітній процес
dc.titleПсихолого-педагогічні переваги та труднощі використання технології віртуального помічника в освітньому процесі
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T9_Fil-12-13.pdf
Розмір:
221.32 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: