Публікація:
Використання хмарних технологій для аналізу ефективності омніканальних стратегій

dc.contributor.authorПотапенко, А. О.
dc.contributor.authorСердюк, Н. М.
dc.date.accessioned2025-04-26T07:34:56Z
dc.date.available2025-04-26T07:34:56Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis work explores the role of cloud computing in analyzing omnichannel marketing strategies. Cloud technologies integrate data, process large datasets, and enable real-time analysis. Platforms like Google BigQuery and AWS Redshift optimize marketing insights. AI and machine learning enhance customer behavior prediction. Key challenges include data securІТy, regulatory compliance, and cost management, addressed through encryption, API integrations, and serverless computing. Cloud analytics improve marketing efficiency and customer experience, wІТh future research focusing on AI-driven personalization and advanced attribution models.
dc.identifier.citationПотапенко А. О. Використання хмарних технологій для аналізу ефективності омніканальних стратегій / А. О. Потапенко, Н. М. Сердюк // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 187-189.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30796
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectхмарна технологія
dc.subjectомніканальна стратегія
dc.titleВикористання хмарних технологій для аналізу ефективності омніканальних стратегій
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_187-189.pdf
Розмір:
153.61 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: