Публікація:
Оптимізація освітлення в Unreal Engine 5

dc.contributor.authorБорисенко, А. Е.
dc.date.accessioned2024-09-11T16:08:26Z
dc.date.available2024-09-11T16:08:26Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThis work explores the application of Virtual Shadow Maps (VSM) and Lumen Global Illumination and Reflections (Lumen GI) to improve the visual quality and realism of virtual environments in Unreal Engine 5. The work describes how to improve the level of detail and lighting in a game environment in Unreal Engine 5. It also provides a visual comparison of Virtual Shadow Maps (VSM) and Shadow Mapping in Unreal Engine 5. The reproduction of clear, realistic shadows using Virtual Shadow Maps (VSM) and Lumen Global Illumination and Reflections (Lumen GI) is demonstrated.
dc.identifier.citationБорисенко А. Е. Оптимізація освітлення в Unreal Engine 5 / А. Е. Борисенко ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 390-392.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28657
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectUnreal Engine 5
dc.subjectосвітлення
dc.titleОптимізація освітлення в Unreal Engine 5
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
T6_RiM_2024_390-392.pdf
Розмір:
358.61 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: