Публікація: Оптимізація освітлення в Unreal Engine 5
dc.contributor.author | Борисенко, А. Е. | |
dc.date.accessioned | 2024-09-11T16:08:26Z | |
dc.date.available | 2024-09-11T16:08:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | This work explores the application of Virtual Shadow Maps (VSM) and Lumen Global Illumination and Reflections (Lumen GI) to improve the visual quality and realism of virtual environments in Unreal Engine 5. The work describes how to improve the level of detail and lighting in a game environment in Unreal Engine 5. It also provides a visual comparison of Virtual Shadow Maps (VSM) and Shadow Mapping in Unreal Engine 5. The reproduction of clear, realistic shadows using Virtual Shadow Maps (VSM) and Lumen Global Illumination and Reflections (Lumen GI) is demonstrated. | |
dc.identifier.citation | Борисенко А. Е. Оптимізація освітлення в Unreal Engine 5 / А. Е. Борисенко ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 390-392. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/28657 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | Unreal Engine 5 | |
dc.subject | освітлення | |
dc.title | Оптимізація освітлення в Unreal Engine 5 | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- T6_RiM_2024_390-392.pdf
- Розмір:
- 358.61 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: