Публікація: Дослідження впливу дизайну фірмової друкованої продукції кав'ярні "Hedlif" на ефективність продажів і сприйняття бренду
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Сфера дизайну друкованої продукції кав’ярень надає багато можливостей для дослідження стилістичних прийомів, що використовуються з метою підвищення ефективності продажів і покращення сприйняття бренду. Фірмовий стиль таких матеріалів поєднує у собі елементи мистецтва, маркетингу та брендингу, і стилістичні рішення у ньому стають ключовими компонентами, що визначають успішність комунікації з аудиторією. Мета даної роботи полягає у вивченні впливу дизайну друкованих матеріалів кав’ярні на ефективність продажів і формування позитивного сприйняття бренду. У рамках дослідження будуть розроблені практичні рекомендації щодо використання різних стилістичних прийомів для створення конкурентоспроможної продукції. Ми прагнемо розібратися в механізмах, за допомогою яких друковані матеріали можуть сприяти досягненню маркетингових цілей, і виявити загальні закономірності, характерні для цього виду брендингу. Також буде створена збірка правил та порад для підвищення ефективності друкованої продукції у контексті продажів та впізнаваності бренду.
Опис
Ключові слова
реклама, стилістичні прийоми, вплив кольору, візуальне сприйняття
Бібліографічний опис
Булгакова С. І. Дослідження впливу дизайну фірмової друкованої продукції кав'ярні "Hedlif" на ефективність продажів і сприйняття бренду : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / С. І. Булгакова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 53 с.