Публікація:
Бренд-менеджмент як один зі способів підтримки стабільного фінансового розвитку бізнесу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

This work explores the fundamental role of brand management in driving sustainable financial development within businesses. By shaping consumer perceptions and fostering loyalty, effective brand management establishes a foundation for long-term success. It highlights the significant impact of brand equity on revenue growth, profitability, and market share. Ultimately, the findings underscore the strategic imperative for businesses to prioritize brand management as a key driver for enduring financial stability and growth in today's competitive marketplace.

Опис

Цитування

Мороз М. Ю. Бренд-менеджмент як один зі способів підтримки стабільного фінансового розвитку бізнесу / М. Ю. Мороз ; наук. керівник ст. викладач О. В. Курденко // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 8. – С. 42–43.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються