Публікація: WEB-сайт університету як інструмент маркетингових комунікацій
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
У даній роботі розглянуті особливості WEB-сайту з точки зору маркетингу. Важливість WEB-сайту для просування маркетингу. Визначено цілі, завдання та функції інформаційного ресурсу вузу.
Опис
Ключові слова
сайт університету , маркетинг
Бібліографічний опис
Доценко Д. В. WEB-сайт університету як інструмент маркетингових комунікацій / Д. В. Доценко, І. Б. Чеботарьова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – м. Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т2. – С. 12-17.