Публікація: Впровадження компетентністно орієнтованих завдань при підготовці здобувачів третього освітньо-наукового рівня
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
У період активного реформування економіки і освіти надзвичайно актуальним стає високий рівень компетентності фахівців, зокрема, найвищого ступеня вищої освіти, яких формують при підготовці на третьому освітньо-науковому рівні. Відповідно до вимог НРК (2020) за рівнем доктор філософії здобувач має набути наступні загальні компетентності : концептуальні та методологічні знання в галузі чи на межі галузей знань або професійної діяльності, спеціалізовані уміння/навички і методи, необхідні для розв’язання значущих проблем у сфері професійної діяльності, науки та/або інновацій, розширення та переоцінки вже існуючих знань і професійної практики, навички започаткування, планування, реалізація та коригування послідовного процесу ґрунтовного наукового дослідження з дотриманням належної академічної доброчесності, здійснити критичний аналіз, оцінку і синтез нових та комплексних ідей. Компетентнісно-орієнтовані завдання є перспективним напрямом удосконалення форм викладання, особливо, при підготовці докторів філософії, що має особистісно спрямований характер і прискорить підготовку до захисту дисертаційного дослідження
Опис
Ключові слова
компетентність, стандарти освіти, доктор філософії
Бібліографічний опис
Внукова Н. М. Впровадження компетентністно орієнтованих завдань при підготовці здобувачів третього освітньо-наукового рівня [Електронний ресурс] / Н. М. Внукова // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – Полтава, ПДАУ, 2022. - С. 1455-1457. URL: https://drive.google.com/file/d/1J-bqREcDQF4suifxaOLG7HloOmeJ7tOB/view?usp=drive_web вільний (дата звернення 03.12.2022 р.).