Публікація:
Впровадження компетентністно орієнтованих завдань при підготовці здобувачів третього освітньо-наукового рівня

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У період активного реформування економіки і освіти надзвичайно актуальним стає високий рівень компетентності фахівців, зокрема, найвищого ступеня вищої освіти, яких формують при підготовці на третьому освітньо-науковому рівні. Відповідно до вимог НРК (2020) за рівнем доктор філософії здобувач має набути наступні загальні компетентності : концептуальні та методологічні знання в галузі чи на межі галузей знань або професійної діяльності, спеціалізовані уміння/навички і методи, необхідні для розв’язання значущих проблем у сфері професійної діяльності, науки та/або інновацій, розширення та переоцінки вже існуючих знань і професійної практики, навички започаткування, планування, реалізація та коригування послідовного процесу ґрунтовного наукового дослідження з дотриманням належної академічної доброчесності, здійснити критичний аналіз, оцінку і синтез нових та комплексних ідей. Компетентнісно-орієнтовані завдання є перспективним напрямом удосконалення форм викладання, особливо, при підготовці докторів філософії, що має особистісно спрямований характер і прискорить підготовку до захисту дисертаційного дослідження

Опис

Ключові слова

компетентність, стандарти освіти, доктор філософії

Бібліографічний опис

Внукова Н. М. Впровадження компетентністно орієнтованих завдань при підготовці здобувачів третього освітньо-наукового рівня [Електронний ресурс] / Н. М. Внукова // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – Полтава, ПДАУ, 2022. - С. 1455-1457. URL: https://drive.google.com/file/d/1J-bqREcDQF4suifxaOLG7HloOmeJ7tOB/view?usp=drive_web вільний (дата звернення 03.12.2022 р.).

DOI