Публікація:
Розробка брендингу та візуальної айдентики для пекарні «Old Boulangerie»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Робота присвячена розробці брендингу та візуальної айдентики для пекарні «Old Boulangerie», створенню іміджу бренду та реалізації його брендингу на ринку. В ході дослідження було проведено аналітичний огляд літератури за темою кваліфікаційної роботи, зроблено огляд інформаційних джерел щодо понять бренду та його складових, розглянуто інформаційні джерела щодо створення візуальної айдентики, а також детально вивчено ситуацію на ринку задля формування позитивного іміджу бренду в сприйнятті споживачів. Об’єктом дослідження є створення бренду «Old Boulangerie» та його складових. Предметом дослідження є процеси брендингу та формування візуальної айдентики, які формують образ бренду в очах споживача. Було зроблено економічний аналіз щодо проектування візуальної айдентики та її елементів, враховуючи всі основні витрати на розробку візуальної айдентики фірмою-виконавцем брендингування.

Опис

Ключові слова

брендинг, візуальна айдентика, неймінг, логотип

Цитування

Греков А. В. Розробка брендингу та візуальної айдентики для пекарні «Old Boulangerie» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. В. Греков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 65 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються