Публікація:
Оптимізація текстур та матеріалів при імпорті ассетів у unreal engine 5

dc.contributor.authorЧумаков, Д. В.
dc.contributor.authorНовіков, Ю. С.
dc.date.accessioned2025-04-26T06:35:44Z
dc.date.available2025-04-26T06:35:44Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe purpose of this work is to explore and implement efficient texture and material optimization techniques for Unreal Engine 5. By analyzing different methods of texture impression, UV mapping, and material structuring, this study aims to provide practical solutions for reducing GPU load while maintaining high visual qualІТy. The findings will be applicable to game development and interactive applications, helping developers achieve a balance between performance and aesthetics.
dc.identifier.citationЧумаков Д. В. Оптимізація текстур та матеріалів при імпорті ассетів у unreal engine 5 / Д. В. Чумаков, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 352-354.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30734
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectоптимізація текстур
dc.subjectunreal engine
dc.subjectімпорт ассетів
dc.titleОптимізація текстур та матеріалів при імпорті ассетів у unreal engine 5
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_352-354.pdf
Розмір:
386.62 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: