Публікація: Оптимізація текстур та матеріалів при імпорті ассетів у unreal engine 5
| dc.contributor.author | Чумаков, Д. В. | |
| dc.contributor.author | Новіков, Ю. С. | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-26T06:35:44Z | |
| dc.date.available | 2025-04-26T06:35:44Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | The purpose of this work is to explore and implement efficient texture and material optimization techniques for Unreal Engine 5. By analyzing different methods of texture impression, UV mapping, and material structuring, this study aims to provide practical solutions for reducing GPU load while maintaining high visual qualІТy. The findings will be applicable to game development and interactive applications, helping developers achieve a balance between performance and aesthetics. | |
| dc.identifier.citation | Чумаков Д. В. Оптимізація текстур та матеріалів при імпорті ассетів у unreal engine 5 / Д. В. Чумаков, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 352-354. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30734 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.subject | оптимізація текстур | |
| dc.subject | unreal engine | |
| dc.subject | імпорт ассетів | |
| dc.title | Оптимізація текстур та матеріалів при імпорті ассетів у unreal engine 5 | |
| dc.type | Thesis | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T6_KN_352-354.pdf
- Розмір:
- 386.62 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: