Публікація:
Дизайн та маркетинг акаунта в соціальних мережах для української компанії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Робота, описана присвячена дослідженню суті того, як ефективне візуальне оформлення та обрана стратегія просування для профілів компаній в Instagram можуть впливати на показники залученості в обраній соцмережі.За об'єкт дослідження обрано проект, виконаний для компанії-виробника велосипедів Velotrade і для українського бренду велосипедів Leon.Метою практичної частини роботи з соціальними мережами зазначених бізнесів було підвищення інтересу і довіри до товару, робота з лояльністю потенційних клієнтів, підтримка іміджу і репутації компанії, розширення ринку продажу. Теоретичний супровід виконаної роботи містить такі розділи, як аналітичний огляд досягнень у виробництві та застосуванні електронних видань; аналіз вихідних даних; проектування технологічного процесу виготовлення електронного видання; розробка інформаційної структури і навігації; вибір інструментальних засобів розробки; розробка дизайну; тестування і публікація; економічне обгрунтування проекту.

Опис

Ключові слова

дизайн акаунта, маркетинг акаунта

Цитування

Жежеря А. Д. Дизайн та маркетинг акаунта в соціальних мережах для української компанії: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / А. Д. Жежеря ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 75 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються