Publication:
Застосування технік нейролінгвістичного програмування у рекламі

dc.contributor.authorРедін, Д. В.
dc.date.accessioned2021-10-10T20:26:12Z
dc.date.available2021-10-10T20:26:12Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractNowadays, the advertising industry has become extremely popular. In order to attract maximum attention to a particular product or service, a huge variety of psychological methods and tricks are used. Most of them can be explained using a new fundamental concept in psychology – neurolinguistics programming. The main focus was on the practical application of these methodologies in advertising. Theoretical knowledge of the most popular techniques for using NLP will minimize the impact of advertising on human consciousnessuk_UA
dc.identifier.citationРедін Д. В. Застосування технік нейролінгвістичного програмування у рекламі / Д. В. Редін, науковий керівник – канд. філос. наук, доц. Бакаленко О. А. // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 25-го Міжнар. молодіжн. форуму, 20-22 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 8. – С. 114–115.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/17912
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectнейролінгвістичне програмуванняuk_UA
dc.titleЗастосування технік нейролінгвістичного програмування у рекламіuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
RiM_2021_Filosofiya_114-115.pdf
Size:
99.63 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
9.42 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: