Публікація:
Використання оптимізаційної задачі про призначення для моделювання штучного інтелекту в колекційній картковій грі

dc.contributor.authorТаушанов, М. П.
dc.date.accessioned2023-03-31T15:57:51Z
dc.date.available2023-03-31T15:57:51Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractThis work is a part of the artificial intelligence for collectible card game. The main aim of this work is to create an optimal algorithm based on solving optimization assignment problem. Calculations for optimization problem in real time requires quit high amount of hardware resources. In order to resolve this issue we will develop custom approach especially for our system. Basics of this approach are keeping balance between possible losses of accuracy and gains in time consumption
dc.identifier.citationТаушанов М. П. Використання оптимізаційної задачі про призначення для моделювання штучного інтелекту в колекційній картковій грі / М. П. Таушанов // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 24 Міжнар. молодіж. форуму, 7–9 квіт. 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 6. – С. 163–164.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/22534
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.titleВикористання оптимізаційної задачі про призначення для моделювання штучного інтелекту в колекційній картковій грі
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
RiM_2020_T6_163-164.pdf
Розмір:
35.74 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: