Публікація: Дослідження методів оцінювання складності ІТ-проєкту з локалізації комп’ютерної гри
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом дослідження роботи є процеси оцінювання складності ІТ-проєктів з локалізації комп'ютерних ігор. Мета роботи – дослідження існуючих методів оцінювання складності ІТ-проєктів з локалізації комп’ютерної гри, розробка методу для підвищення точності оцінювання складності робіт з локалізації комп’ютерної гри. Методи дослідження: класифікація, емпіричний метод, математичне моделювання, метод апробації та статистичний аналіз. Результатами роботи є розроблений метод оцінювання складності ІТ проєкту з локалізації комп’ютерної гри, його практична реалізація та апробація на реальних даних. Ефективність розробленого методу полягає в підвищенні точності прогнозування тривалості проєкту з локалізації комп’ютерної гри. Розроблений метод має науково-технічну значущість, оскільки пропонує новий підхід до оцінювання складності ІТ-проєктів з локалізації комп’ютерних ігор, що дозволяє підвищити точність прогнозування тривалості процесів. Розроблений метод показав високу точність в порівнянні з методом на основі кількості слів. Однак, метод потребує подальшого вдосконалення
Опис
Ключові слова
гейміфікація, комп’ютерна гра, складність локалізації, тривалість перекладу, файл локалізації, швидкість перекладу
Бібліографічний опис
Осипчук Д. С. Дослідження методів оцінювання складності ІТ-проєкту з локалізації комп’ютерної гри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. С. Осипчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 140 с.