Публікація: Дослідження методів STT у контексті навчального застосунку для мобільного пристрою
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження методів STT для контролю техніки та швидкості читання школярів молодших класів при користуванні автоматизованими системами контролю техніки читання на мобільних цифрових пристроях. Для досягнення поставленої мети в роботі було проаналізовано вимоги та принципи створення мобільної гри для дітей, враховуючи вікові особливості цільової аудиторії; виконано порівняльний аналіз існуючих операційних систем для мобільних пристроїв, особливості створення додатків та доступні сервіси; розглянуто особливості та вимоги сервісів перетворення голосу у текст для мобільних пристроїв. Моделювання дослідження сервісів STT за критеріями доступності, залежності від Internet підключення, вимог до обчислювальних ресурсів, а також дослідження методів визначення подібності рядків на основі посимвольного порівняння було проведено на основі розробленої моделі автоматизованої системи контролю техніки читання для дітей молодшого шкільного віку. Аналіз отриманих результатів показав, що для коротких текстів при відсутності мовленнєвих порушень у дитини, або при виявленні ліспінгу та ротацизму, кращим є вибір методу Левенштейна. У випадку виявлення дислаліі, варто обирати метод порівняння тексті Жаро.
Опис
Ключові слова
мобільна ОС, STT, подібність рядків, читання, вимова
Бібліографічний опис
Лебьодкін Є. О. Дослідження методів STT у контексті навчального застосунку для мобільного пристрою : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / Є. О. Лебьодкін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 75 с.