Публікація:
Оптимізація графічного ресурсу в ігровому рушії Unreal Engine 5

dc.contributor.authorГречка, А. О.
dc.date.accessioned2024-09-11T16:05:33Z
dc.date.available2024-09-11T16:05:33Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThis work is devoted to the graphical resource optimization in Unreal Engine 5. It describes some methods that help to achieve better performance and visual fidelity in games. It covers techniques, ranging from measuring shader performance to implementing shader optimization methodologies. In addition, the work includes information about Nanite virtualized geometry system, providing an examination of its functionality and benefits. The work also shows how you can enable Nanite, what you should avoid when using it, and gives a simple explanation of how it works.
dc.identifier.citationГречка А. О. Оптимізація графічного ресурсу в ігровому рушії Unreal Engine 5 / А. О. Гречка ; наук. керівник ст. викл. Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 432-434.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28652
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectUnreal Engine 5
dc.subjectграфічний ресурс
dc.titleОптимізація графічного ресурсу в ігровому рушії Unreal Engine 5
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
T6_RiM_2024_432-434.pdf
Розмір:
303.84 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: