Публікація:
Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу

dc.contributor.authorОмаров, М. А.
dc.contributor.authorТиха, Т. В.
dc.date.accessioned2017-12-18T09:31:51Z
dc.date.available2017-12-18T09:31:51Z
dc.date.issued2016
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин. Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових кампаній.uk_UA
dc.identifier.citationОмаров М. А. Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник НТУ «ХПІ». 2016. № 37 (1209) – Х. : ХПІ, 2016. – С. 67–72.uk_UA
dc.identifier.issn2079-0023 (print)
dc.identifier.issn2410-2857 (online)
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/4159
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХПІuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингова компаніяuk_UA
dc.subjectметоди інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectпрофіль користувачаuk_UA
dc.subjectтаргетингuk_UA
dc.subjectзадача оптимізаціїuk_UA
dc.titleАналіз та моделюванняя інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
vestnik_KhPI_2016_37_Omarov_Analiz.pdf
Розмір:
528.44 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: