Публікація: Аналіз цільової аудиторії журналу «ANIMUATION» методом QUANS-матриць
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНЕУ
Анотація
Для визначення ефективності реклами в періодичному видання важливо спростити сприйняття областей цільової аудиторії. Це можна зробити, застосовуючи "QUANS-матрицю", яка дозволяє візуалізувати залежності між факторами та порівнювати їх обсяги в реальному масштабі. QUANS-матриця – це інструмент для аналізу взаємодії факторів, призначений для використання в різних галузях маркетингу. Особливість цієї матриці полягає в її здатності відображати величини факторів у порівняльних масштабах, зручних для аналізу. При цьому важливо відзначити, що у QUANS-матриці одиниці виміру розташовані на обох осях від значення "0" без врахування їхньої полярності.
Опис
Ключові слова
ефективність реклами, журнал
Бібліографічний опис
Астахова А. Аналіз цільової аудиторії журналу «ANIMUATION» методом QUANS-матриць / А. Астахова // Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 107.