Публікація:
Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-a" проектів

dc.contributor.authorБронов, І. В.
dc.date.accessioned2024-09-11T15:56:48Z
dc.date.available2024-09-11T15:56:48Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThe object of research is the methods and means of 3D space design for "triple-A" projects. The purpose of the work is to research the subject area of 3D space design methods for "triple-A" projects, research of existing game drivers, analysis, their comparative analysis and derivation of recommendations. As a result, the optimal modern game engine for the development of AAA projects will be found.
dc.identifier.citationБронов І. В. Дослідження методів проектування 3D простору для "triple-a" проектів / І. В. Бронов ; наук. керівник д. т. н., проф. С. В. Смеляков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 557-559.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28637
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subject3D-моделювання
dc.subjecttriple-A
dc.titleДослідження методів проектування 3D простору для "triple-a" проектів
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
T6_RiM_2024_557-559.pdf
Розмір:
144.22 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: