Публікація:
Дослідження використання методів штучного інтелекту у адаптивному навчанні учнів початкової школи

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета роботи – дослідження можливостей застосування технологій штучного інтелекту для адаптації навчальних програм до індивідуальних потреб учнів та розроблення рекомендацій до створення адаптивної системи навчання для початкової школи з використанням методів штучного інтелекту. Методи дослідження – порівняльний аналіз технологій адаптивного навчання; застосування моделей індивідуалізованого навчання на основі штучного інтелекту; емпіричне дослідження адаптивних методик у програмах початкової школи. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження штучного інтелекту в освітній процес початкової школи для створення індивідуалізованих навчальних траєкторій, що враховують потреби та можливості учнів.

Опис

Ключові слова

адаптивне навчання, гейміфікація, дидактика, контроль знань, персоналізація, початкова школа

Бібліографічний опис

Яковлєва В. А. Дослідження використання методів штучного інтелекту у адаптивному навчанні учнів початкової школи : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. А. Яковлєва ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 90 с.

DOI