Публікація: Дослідження використання методів штучного інтелекту у адаптивному навчанні учнів початкової школи
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета роботи – дослідження можливостей застосування технологій штучного інтелекту для адаптації навчальних програм до індивідуальних потреб учнів та розроблення рекомендацій до створення адаптивної системи навчання для початкової школи з використанням методів штучного інтелекту. Методи дослідження – порівняльний аналіз технологій адаптивного навчання; застосування моделей індивідуалізованого навчання на основі штучного інтелекту; емпіричне дослідження адаптивних методик у програмах початкової школи. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження штучного інтелекту в освітній процес початкової школи для створення індивідуалізованих навчальних траєкторій, що враховують потреби та можливості учнів.
Опис
Ключові слова
адаптивне навчання, гейміфікація, дидактика, контроль знань, персоналізація, початкова школа
Цитування
Яковлєва В. А. Дослідження використання методів штучного інтелекту у адаптивному навчанні учнів початкової школи : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / В. А. Яковлєва ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 90 с.