Публікація: Інформаційно-комунікаційні технології вивчення елементів баскетболу у процесі фізичнго виховання студентів
dc.contributor.author | Церковна, О. В. | |
dc.contributor.author | Філенко, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-25T14:08:09Z | |
dc.date.available | 2020-06-25T14:08:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються алгоритми застосування інформаційно-комунікаційних систем на заняттях з баскетболу. Мета: виявити рівень впливу інформаційно-комунікаційних технологій на зацікавленість студентів до вивчення елементів баскетболу в процесі фізичної підготовки. Методи: аналіз та узагальнення літературних джерел, методи інформаційного моделювання навчально-тренувального процесу з баскетболу, анкетування, методи математичної статистики. Результати: у дослідженні приймали участь студенти Харківського національного університету радіоелектроніки 18-20 років, були використані комп’ютерні навчальні програми з баскетболу, гандболу, біомеханічного моделювання рухів людини; анкетування встановило, що найменший рівень балів набрало питання щодо використання комп’ютерних програм біомеханічного моделювання рухів, найбільш високий показник набрало питання щодо визначення рівня зацікавленості студентів до занять з баскетболу. Регресійне моделювання дозволило виявити рівень впливу інформаційно-комунікаційних технологій, зацікавленості студентів до вивчення елементів баскетболу в процесі фізичної підготовки. Експериментальна частина полягала у тому, що протягом 15 навчально-тренувальних занять студентам надавалися у якості додаткових засобів навчання інформаційно-комунікаційні технологій. Система побудови навчально-тренувальних занять суттєво не була змінена. Після закінчення заняття досліджуваним надавалися електронні ресурси комп’ютерних програм для самостійного опанування. Висновки: в результаті впровадження у навчально-тренувальний процес майбутніх фахівців технічного профілю інформаційних технологій вивчення елементів баскетболу було встановлено достовірний приріст у показниках відвідуваності занять та якості навчання. Рівень зацікавленості до занять з баскетболу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій навчання у досліджуваних дещо підвищився, але не мав достовірної різниці у прирості показника. | uk_UA |
dc.identifier.citation | Філенко Л. В. Інформаційно-комунікаційні технології вивчення елементів баскетболу у процесі фізичнго виховання студентів / Л. В. Філенко, О. В. Церковна // Спортивні ігри.- 2019, N4 (14), с.110-120. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://openarchive.nure.ua/handle/document/12316 | |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | баскетбол | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | комп’ютері програми | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | тактика | uk_UA |
dc.subject | техніка | uk_UA |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології вивчення елементів баскетболу у процесі фізичнго виховання студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: