Публікація:
Інформаційно-комунікаційні технології вивчення елементів баскетболу у процесі фізичнго виховання студентів

dc.contributor.authorЦерковна, О. В.
dc.contributor.authorФіленко, Л. В.
dc.date.accessioned2020-06-25T14:08:09Z
dc.date.available2020-06-25T14:08:09Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractУ статті розглядаються алгоритми застосування інформаційно-комунікаційних систем на заняттях з баскетболу. Мета: виявити рівень впливу інформаційно-комунікаційних технологій на зацікавленість студентів до вивчення елементів баскетболу в процесі фізичної підготовки. Методи: аналіз та узагальнення літературних джерел, методи інформаційного моделювання навчально-тренувального процесу з баскетболу, анкетування, методи математичної статистики. Результати: у дослідженні приймали участь студенти Харківського національного університету радіоелектроніки 18-20 років, були використані комп’ютерні навчальні програми з баскетболу, гандболу, біомеханічного моделювання рухів людини; анкетування встановило, що найменший рівень балів набрало питання щодо використання комп’ютерних програм біомеханічного моделювання рухів, найбільш високий показник набрало питання щодо визначення рівня зацікавленості студентів до занять з баскетболу. Регресійне моделювання дозволило виявити рівень впливу інформаційно-комунікаційних технологій, зацікавленості студентів до вивчення елементів баскетболу в процесі фізичної підготовки. Експериментальна частина полягала у тому, що протягом 15 навчально-тренувальних занять студентам надавалися у якості додаткових засобів навчання інформаційно-комунікаційні технологій. Система побудови навчально-тренувальних занять суттєво не була змінена. Після закінчення заняття досліджуваним надавалися електронні ресурси комп’ютерних програм для самостійного опанування. Висновки: в результаті впровадження у навчально-тренувальний процес майбутніх фахівців технічного профілю інформаційних технологій вивчення елементів баскетболу було встановлено достовірний приріст у показниках відвідуваності занять та якості навчання. Рівень зацікавленості до занять з баскетболу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій навчання у досліджуваних дещо підвищився, але не мав достовірної різниці у прирості показника.uk_UA
dc.identifier.citationФіленко Л. В. Інформаційно-комунікаційні технології вивчення елементів баскетболу у процесі фізичнго виховання студентів / Л. В. Філенко, О. В. Церковна // Спортивні ігри.- 2019, N4 (14), с.110-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/12316
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбаскетболuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectкомп’ютері програмиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectтактикаuk_UA
dc.subjectтехнікаuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології вивчення елементів баскетболу у процесі фізичнго виховання студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Tser2.pdf
Розмір:
662.21 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: