Публікація:
Розробка тактичної гри із застосуванням засобів штучного інтелекту для аналізу ігрової сцени та прийняття рішення поведінки персонажів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом роботи є вдосконалення штучного інтелекту в іграх. Метою роботи є розробка тактичної гри з використанням нейронної мережі для аналізу ігрової сцени та ухвалення рішень поведінки персонажів. У роботі проаналізовано підходи до моделювання поведінки персонажів за допомогою штучного інтелекту, а також розглянуто структуру та особливості нейронних мереж для ігрових застосувань. Реалізовано гру на рушії Unity, де нейронна мережа аналізує такі параметри, як відстань до противника, рівень здоров’я, час до перезарядки зброї та обирає дію: атака, відступ, займання укриття або інше. Проведено тестування поведінки противника у різних ігрових ситуаціях. Результати експериментів показали ефективність розробленої системи прийняття рішень у реальному часі для тактичних ігор та її перевагу над звичайними алгоритмами поведінки.

Опис

Ключові слова

ігрова сцена, тактична гра, поведінка персонажів

Цитування

Куртенок М. Д. Розробка тактичної гри із застосуванням засобів штучного інтелекту для аналізу ігрової сцени та прийняття рішення поведінки персонажів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність122 Комп’ютерні науки / М. Д. Куртенок ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 63 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються