Публікація: Дослідження та розробка аналітичних методів CRM системи магазину побутової техніки
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета роботи – дослідження, вивчення, розробка та аналіз переліку методів інтелектуального аналізу даних для заохочення та приваблення відвідувачів, потенційний покупців, постійних клієнтів. У результаті роботи розглянуто існуючі методи та алгоритми створення персональних пропозицій для роботи CRM-системи магазину побутової техніки, включаючи експериментальне дослідження та аналіз його результатів.
Опис
Ключові слова
асоціативні правила, інтелектуальний аналіз даних, рекомендації, побутова техніка
Цитування
Нестеров С. О. Дослідження та розробка аналітичних методів CRM системи магазину побутової техніки : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення / С. О. Нестеров ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 68 с.