Публікація:
Гудвіл як критерій репутації компанії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The concept of goodwill is considered . Basic methods of measurement of goodwill are analyzed. Analyzed the areas in which the goodwill is applied. The benefits of a positive reputation are considered.

Опис

Цитування

Полозова Т. В. Гудвіл як критерій репутації компанії / Т. В. Полозова, Я. А. Колісниченко // Математическое моделирование процессов в экономике и управлении проектами и программами (ММП-2015) : международная научно-практическая конференция, 14-20 сентября 2015 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2015. – С. 97-99.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються