Публікація:
Забезпечення продуктивності діяльності Call Center

dc.contributor.authorСабурова, С. О.
dc.contributor.authorРадченко, Р. В.
dc.contributor.authorКадацька, О. І.
dc.date.accessioned2023-01-10T14:25:48Z
dc.date.available2023-01-10T14:25:48Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractThe subject of research is automation of business processes of the information system CALL CENTER CTI CRM. The aim is reengineering of business processes of the CALL CENTER information system CTI CRM, methods of structural and object - oriented analysis and design. The purpose of the work is to develop an information system and methods for testing the quality parameters of the CALL CENTER CTI CRM. Research and modeling methods, were used to solve specific practical problems, namely to solve problems of efficiency of CALL CENTRE CTI CRM of the PSTN in terms of interaction with the Internet, cloud computing and some methods of monitoring the efficiency of access resources on the example of the proposed software interfaces.
dc.identifier.citationСабурова С. О. Забезпечення продуктивності діяльності Call Center / С. О. Сабурова, Р. В. Радченко, О. І. Кадацька // Проблеми електромагнітної сумісності перспективних безпроводових мереж зв’язку (EМС-2022) : матеріали восьмої Міжнародної науково-технічної конференції, 24–25 листопада 2022 р. – Харків, ХНУРЕ, 2022. – С. 50–53.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/21288
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectпродуктивність
dc.subjectCall Center
dc.subjectKPI
dc.titleЗабезпечення продуктивності діяльності Call Center
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
16_Saburova.pdf
Розмір:
977.9 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: