Кафедра природознавчих наук (ПрН)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
- ДокументПроблеми збалансованого харчування сучасної людини(ХНУРЕ, 2022) Баркова, І. М.; Сабахья ІманThis work is devoted to modern concepts of a healthy lifestyle, in particular, the problems of balanced nutrition. The urgency of the nutrition problem is associated with the fact that many nutritional disorders have an adverse effect on the human body, increasing the risk of developing major socially significant diseases
- ДокументРоль раціонального харчування у підтриманні високої працездатності сучасного студента(ХНУРЕ, 2022) Мартинюк, М. М.; Ал Гуарраб ТарікThe abstracts show the main approach to the organization of rational eating of students during the period of intensive training. The authorities of eating speeches and the safety of physiological norms consumed by the body are examined, and the most important aspects of a balanced meal with intensive occupations in the minds of the globally illumined expanse of modern visu are also shown
- ДокументВизначення токсичних елементів у навколишньому середовищі методом рфа(ХНУРЕ, 2022) Козуб, П. А.; Дербул Ясміна; Зеррад ІманУ зв’язку з антропогенним впливом на нашу планету відсотковий склад повітря, ґрунтів та вод змінюється. В умовах інтенсивного антропогенного впливу їх попадання в агроекосистем перевищує її захисні властивості. Малі зміни можуть зовсім не впливати на життя живих істот в тому числі людину. Але якщо не підтримувати близкий до нормального значення склад, це може понести великі наслідки, як для людства, так і для рослин та тварин.
- ДокументСамостійна робота студента – необхідна частина навчання(ХНУРЕ, 2022) Морозова, Л. Ю.; Ель Мустакім ЮнесThis work analyzes the motivating factors that help a foreign student to actively engage in independent work – an obligatory part of the educational process.
- ДокументВикористання конструктора lego для навчання хімії(ХНУРЕ, 2022) Козуб, П. А.; Махмуд Хашим Мохаммед АлиМетою державної Національної програми «Освіта» («Україна ХХІ ст.») є виведення освіти в Україні на рівень розвинутих країн світу, що можливо лише за умов відходу від авторитарної педагогіки і впровадження сучасних педагогічних технологій. Саме цим зумовлена зараз увага педагогів, методистів до інновацій