Кафедра програмної інженерії (ПІ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра програмної інженерії (ПІ) за темою "3D-анімація"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Система координат та пересування по гексогональному полю, анімації, системи діяльностей та часу, NPC, ігрова економіка.(2025) Печерій, О. В.Об’єкт розробки - ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Мета роботи - розробити демонстарційну версію ігрового програмного застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для такої операційної системи як Windows. Розробка базується з використанням ігрового рушія Unreal Engine 5, мови програмування С++ та Blueprints. У результаті була створена демонстраційна версія ігрового застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для операційної системи Windows.