Кафедра інформаційних управляючих систем (ІУС)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра інформаційних управляючих систем (ІУС) за темою "e-commerce"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce(2024) Лагута, М. С.Об'єктом дослідження є системи E-commerce, які забезпечують онлайн торгівлю товарами та послугами. Предметом дослідження є моделі аналізу задоволеності клієнтів у контексті E-commerce, їхні взаємозв'язки та вплив на бізнес-показники. Метою даної роботи - дослідження полягає в аналізі існуючих моделей та методів оцінки задоволеності клієнтів у системах E-commerce та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі. Використано підхід до систем E-commerce на основі аналізу та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі.Публікація Дослідження методів розгортання оточення програмного забезпечення засобами контейнеризації при виконанні ІТ-проєкту(2024) Прес, Р. Д.Об’єкт дослідження – процес розгортання оточення ПЗ в ІТ-проєкті з акцентом на УП. Предмет дослідження – методи розгортання оточення ПЗ засобами контейнеризації при виконанні ІТ-проєктів з точки зору УП. Мета дослідження – вивчення та аналіз сучасних методів розгортання оточення ПЗ за допомогою засобів контейнеризації в рамках ІТ-проєктів, з акцентом на ефективне УП. Проведено аналіз ПО та існуючих методів розгортання оточень. Розглянуто концепції контейнеризації, проаналізовано сучасні інструментальні засоби для розгортання ПЗ засобами контейнеризації. Приділено увагу аспектам УП, таким як планування, ресурсозатрати та ризик-менеджмент. На підставі проведеного аналізу запропоновано покращений метод розгортання оточень з використанням Docker для мікросервісних архітектур в eСommerce проєктах. Виконано експериментальну перевірку удосконаленого методу. У контексті УП досліджено аспекти зменшення ризиків, покращення комунікацій між командами та підвищення ефективності. Результати дослідження демонструють перспективи застосування Docker в eСommerce проєктах з мікросервісною архітектурою. Застосування Docker дозволяє підвищити загальну ефективність проєкту, зменшити час на розгортання та інтеграцію нових сервісів, що в свою чергу підвищує конкурентоспроможність та адаптивність бізнесу.Публікація Дослідження моделей аналізу задоволеності клієнтів у E-commerce ІТ-проектах(2022) Логвіненко, А. О.Метою даної роботи є дослідження існуючих моделей, які використовуються для вимірювання рівня задоволеності клієнтів. Об'єктом дослідження в рамках магістерської кваліфікаційної роботи, є вивчення існуючих моделей, а саме індекс споживчої задоволеності (CSI), а також - європейський індекс задоволеності клієнтів (ECSI), норвезький барометр задоволеності клієнтів (NCSB), американський індекс задоволеності клієнтів (ACSI), шведський барометр лояльності клієнтів (SCSB); показник NPS, SERVQUAL, які використовуються для вимірювання рівня задоволенності клієнтів, в рамках E-commerce проекту. Предметом дослідження є практична реалізація покращенною моделі, що використовується для вимірювання рівня задоволенності клієнтів для 2 великих E-commerce проектів, котрі є інформаційно-управляючою системою.