Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІКІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІКІ) за темою "call centry"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Методи забезпечення якості роботи Call Centre(2021) Корнєйцова, Н. В.На стадії логічного проектування на основі об'єктно-орієнтованого підходу розроблена логічну модель інформаційної системи CALL CENTRY (CRM) корпоративної мережі. Проведені дослідження та застосовані методи моделювання для вирішення конкретних практичних завдань, а саме для вирішення: проблем ефективності функціонування CALL CENTRY (CRM) корпоративної мережі та окремих методів моніторингу ефективності використання ресурсів доступу на прикладі запропонованих програмних інтерфейсів. В роботі реалізована автоматизована інформаційна система та надано рекомендації щодо її апаратно-програмному забезпеченню CALL CENTRY (CRM) корпоративної мережі. Проведено автоматизоване тестування параметрів якості інформаційної системи діяльності CALL CENTRY (CRM) корпоративної мережі підтвердило відповідність її функціональності встановленим вимогам стандартів та норм.