Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за темою "eye-tracking"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження можливостей UI web-систем для підвищення ефективності маркетингових рішень(2019) Демська, А. І.Зручність є найважливішим фактором у визначенні того, чи будуть відвідувачі використовувати ваш сайт, робити на ньому покупки. Тому для досягнення реальної мети юзабіліті дизайнерська діяльність вимагає додаткового інструментарія для оцінки якості графічної і мультимедійної продукції, в тому числі з психологічної та ергономічної точок зору. Мета дослідження – аналіз сучасних методів оцінки роботи веб-сайтів та розробка на їх основі нових методів отримання ефективності маркетингових рішень. Об’єкт дослідження – інтерфейси Web-систем. Предмет дослідження – оцінка якості інтерфейсів Web-систем. Наукова задача – отримання даних для кількісної оцінки зорового сприйняття, які можуть бути використані при розробці як інформаційних технологій, так і технологій ідентифікації та діагностики особистості. Наукова новизна – застосування когнітивних технологій, які враховують особливості візуального сприйняття графічної інформації людиною, створення ефективних інструментальних засобів і методів для розробки технологічних модулів і закінчених прикладних інформаційних систем. В результаті виконання роботи був розроблений алгоритм методу підвищення ефективності UI web-систем, на підставі якого проведено експериментальне дослідження достовірності його результатів у середовищі MatLab.