Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за темою "blender"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Колекція кінестетичних моделей з інженерної графіки(2025) Севгіко, К. І.Метою кваліфікаційної роботи є створення кінестетичних 3D моделей на основі аксонометричних проекцій для застосування в сфері навчання викладачами інженерної графіки та суміжних напрямів. Проаналізовано вплив кінестетичних засобів навчання на залученність до навчання та концентрацію уваги учнів під час освітнього процесу. Проведено аналіз 3D-друку в контексті реалізації кінестетичних моделей. Проаналізовано та обрано програмне забезпечення для реалізації проєкту, яким стали програми Blender та Ultimaker Cura. Оброблено аксонометричні проекції, за якими розроблено, створено моделі та підготовано їх до друку, проведено багатоетапну перевірку елементів на відповідність технічним вимогам. Файли створених моделей переведено в формат .STL.Публікація Проєктування інтерактивної ігрової мапи, як елементу віртуальної настільної гри(2025) Гарбузова, Д. С.Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню інтерактивної тривимірної ігрової мапи для віртуальної настільної гри. Робота включає аналіз особливостей віртуальних настільних ігор та сучасних тенденцій їх розвитку, дослідження цільової аудиторії та технічних вимог до продукту, аналіз існуючих аналогів для виявлення їх переваг та недоліків, огляд основних етапів створення мапи, вибір відповідних інструментальних засобів. У роботі використано сучасні технології процедурної генерації ландшафту в World Machine, полігонального моделювання та скульптингу в Blender, а також налаштування освітлення та візуальних ефектів в Unity. Результатом роботи є інтерактивна мапа локації «Tower of Storms» з реалістичним рельєфом, архітектурними об'єктами (маяк, міст, уламки кораблів) та декількома варіантами освітлення для різних ігрових сценаріїв, що поєднує естетичну привабливість з практичною зручністю використання в ігровому процесі D&D.Публікація Створення електронної бібліотеки кінестетичних освітніх ресурсів(2025) Хорошилова, Д. О.Метою кваліфікаційної роботи є створення кінестетичних 3D моделей для навчальної програми з курсу біології середньої школи. Проаналізовано влив кінестетичних засобів навчання на залученність до навчання учнів. Проведено аналіз можливостей 3D друку для кінестетичного навчання. Обрано програмне забезбечення та встановлено що оптимальним варіантом є Blender та Ultimaker Cura. Обрано друкарське обладнання та показано що оптимальним є FDM принтер. Запропоновано найбільш необхідні для навчального процесу моделі клітин. Створено моделі та підготовлено їх до друку. Роздруковано моделі та передано до навчальних закладів. Файли створених моделей внесено у бібліотеку кінестетичних засобів навчання.