Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Постійний URI для цього фонду
Всі роботи магістрів мають експертне заключення про перевірку на запозичення та депоновані з дозволу автора.
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти за темою "2d анімація"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження методів автоматизації процесів у Moho Pro для створення анімації(2025) Криворучко, М. О.Робота присвячена дослідженню методів автоматизації процесів у Moho Pro для створення анімації. Метою роботи є детальний аналіз технологій 2D-рігінгу, дослідження сучасних інструментів та можливостей програмного забезпечення для розробки 2D-анімації, перевірки практичності на прикладі розробленних рігів, формуванні низки практичних рекомендацій щодо їх використання та оцінка їхнього впливу на кінцевий результат роботи. Розробка методів автоматизації процесів у Moho Pro для прискорення створення 2D-анімації. У роботі представлено детальний опис та аналіз існуючих методів рігінгу персонажів та взаємодії зі скелетом при створенні анімації, розроблено практичні рекомендації для впровадження методів автоматизації, включаючи авторські рішення, проведено порівняльний аналіз та оцінку ефективності досліджуваних методів рігінгу та інструментів шляхом залучення експертів для оцінювання, виявлено кращі альтернативи, оцінено економічну ефективність дослідження.Публікація Розробка анімаційного ролику для популяризації діяльності громадської організації(2025) Ярміш, А. І.Кваліфікаційна робота присвячена створенню анімаційного ролика для громадської організації «Полтава ДАУН СИНДРОМ», яка активно займається підтримкою сімей, де народилася дитина з синдромом Дауна. Метою роботи була розробка сучасного мультимедійного продукту – 2D-анімаційного відео, яке презентує основні напрями діяльності організації, підкреслює її ключові ідеї та принципи і сприяє приверненню уваги до проблеми упередженого ставлення до людей із синдромом Дауна. У ході виконання кваліфікаційної роботи було проведено дослідження історії розвитку анімації, етапи її створення та аналіз наявних на ринку прикладів анімаційних відео різних організацій. Розроблено сценарій, візуальну стилістику, колірну гаму та ключові сцени відповідно до створеного сценарію та розкадровки. Для реалізації проєкту використано сучасні графічні та анімаційні інструменти – Adobe Illustrator, After Effects, Premiere Pro, що дозволило забезпечити високу якість графіки та монтажу. Особливу увагу прибілено вибору звукового супроводу, для формування емоційної атмосфери відео.