Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Постійний URI для цього фонду
Всі роботи магістрів мають експертне заключення про перевірку на запозичення та депоновані з дозволу автора.
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти за темою "2D графіка"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Розробка 2D-гри на рушії Unity(2025) Перепелко, В. В.Метою кваліфікаційної роботи є розробка прототипу комп’ютерної відеогри з елементами жанру roguelike, процедурної генерації рівня гри, бойовою системою, ворогами та системою предметів та інвентаря. У ході виконання кваліфікаційної роботи необхідно проаналізувати розробку комп’ютерних ігор, жанр створюваної гри, схожі продукти, їх відмінності та особливості. Провести аналіз існуючих методів побудови ігрового світу та ігрового процесу. Побудова інтерфейсу та використання рушія Unity та його інструментарію для розробки.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Metroidvania з елементами карткової гри. User Interface. Анімація. Графічне відображення(2024) Лухменко, Е. К.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Metroidvania з елементами карткової гри. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який буде містити 6 рівнів та міні-гру у жанрі Metroidvania з елементами карткової колекційної гри. Метод рішення – середовище розробки Ct.js, програма для створення ілюстрацій та спрайтів Krita, програма для створення анімацій Spine, мова програмування JavaScript. У результаті розробки було створено ігровий програмний застосунок з головним героєм, який може взаємодіяти з рівнями (локаціями), ворожими персонажами, NPC, міні-грою та колекційними картками.