Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Roguelike з елементами японської міфології під назвою «Whispers of the Yokai». Мета роботи – розробка програмної системи на базі Unreal Engine, яка забезпечує створення динамічного ігрового процесу з високою реграбельністю, зануренням у похмуру атмосферу японської міфології та стабільною продуктивністю. Система включає генерацію підземель, механіку закритих кімнат, управління ворогами (йокаями та босами) та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Методи рішення – використання ігрового рушія Unreal Engine 5, плагіна PaperZD для створення 2.5D-візуалу, Blueprints для реалізації ігрової логіки та системи Enhanced Input для гнучкого управління. У результаті створено програмний застосунок, який реалізує процедурно згенеровані підземелля, бойову систему з мирними та агресивними йокаями, босами, а також чіткий інтерфейс із головним меню та ігровим екраном.