Факультет комп'ютерних наук (КН)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Факультет комп'ютерних наук (КН) за темою "3D Rogue-like шутер"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи. Механіки бойової системи, штучного інтелекту, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою(2024) Фурсов, Д. С.Об’єкт розробки – Ігровий програмний застосунок у жанрі 3D Rogue-like шутер від третьої особи в стилістиці кіберпанку, а саме механіки бойової системи, штучного інтелекту ворогів, генерації рівнів, економіки та інтерфейсу бою. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який матиме цікаву та різноманітну бойову систему шутера, процедурну генерацію рівнів, штучний інтелект ворогів та систему зберігання прогресу гравця. Дана гра повинна бути виконана у стилістиці кіберпанку. Метод рішення – середовище розробки та ігровий рушій Unreal Engine 5, мова програмування Blueprint Visual Scripting та середовище 3D моделювання Blender. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, котрий має в собі бойову систему, процедурну генерацію рівнів, штучний інтелект ворогів та систему зберігання прогресу гравця.