Факультет комп'ютерних наук (КН)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Факультет комп'ютерних наук (КН) за темою "2D графіка"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Графічна складова, UI та балансування(2025) Кльованик, С. С.Об’єкт розробки – процес створення графічної складової, користувацького інтерфейсу (з акцентом на його дизайні та композиції) та елементів балансування для ігрового застосунку «RinC». Мета розробки – дослідження та застосування методів розробки графічної складової, користувацького інтерфейсу та принципів балансування для ігрового застосунку «RinC» у жанрі покрокової RPG. Це включає дослідження можливостей використання генеративних штучних інтелектів (ШІ) через промпт-інженерінг для створення 2D асетів, аналіз джерел 3D асетів, а також розробку підходів до балансування елементів, пов'язаних з візуальною та інтерактивною частинами гри.Публікація Ігровий програмний застосунок у жанрі Metroidvania з елементами карткової гри. User Interface. Анімація. Графічне відображення(2024) Лухменко, Е. К.Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок у жанрі Metroidvania з елементами карткової гри. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який буде містити 6 рівнів та міні-гру у жанрі Metroidvania з елементами карткової колекційної гри. Метод рішення – середовище розробки Ct.js, програма для створення ілюстрацій та спрайтів Krita, програма для створення анімацій Spine, мова програмування JavaScript. У результаті розробки було створено ігровий програмний застосунок з головним героєм, який може взаємодіяти з рівнями (локаціями), ворожими персонажами, NPC, міні-грою та колекційними картками.