Логотип архіву
Репозиторій
Харківського національного університету радіоелектроніки
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Натисніть тут, щоб зареєструватися. Ви забули пароль?
Логотип архіву
Репозиторій
Харківського національного університету радіоелектроніки
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Натисніть тут, щоб зареєструватися. Ви забули пароль?
  • Фонди та колекції
  • Вміст архіву
  • Контакти
  • Допомога
  1. Головна
  2. Перегляд за автором

Перегляд за автором "Ivanova, V. B."

Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
  • Завантаження...
    Зображення мініатюри
    Публікація
    Methodological Providing of Innovative Marketing Research Technology
    (Estudios De Economia Aplicada, 2020) Sokolova, L. V.; Ivanova, V. B.; Ponomarov, S. V.; Veriasova, G. M.; Kurdenko, O. V.
    The article highlights description of the new direction of consumer behavior marketing research, namely neuromarketing, which is an innovative tool of modern marketing science for establishing communication links at the subconscious level between a manufacturing company and a consumer audience in order to activate decision-making services. The methodological platform of neuromarketing research is formed, the theoretical basis of neuromarketing research is developed and the portfolio of neuromarketing research tools is created.
  • Харківський національний університет радіоелектроніки
  • Електронний каталог НБ ХНУРЕ
  • Доступ до баз даних в ХНУРЕ
Ми в соціальних мережах
FacebookInstagramYouTube
  • Контакти
  • Довідкова служба
  • Адміністрація бібліотеки:
    library@nure.ua

Наукова бібліотека ХНУРЕ

  • Налаштування cookie
  • Політика конфіденційності
  • Надіслати відгук