Доповіді та презентації наукової бібліотеки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Доповіді та презентації наукової бібліотеки за автором "Влащенко, Л. Г."
Зараз показано 1 - 20 з 34
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Архіви електронних публікацій – вільний доступ до наукової інформації(ХНМУ, 2010) Влащенко, Л. Г.; Плеченко, Н. В.Архіви електронних публікацій – вільний доступ до наукової інформаціїПублікація Визначення показників якості для оцінювання роботи відділу електронних ресурсів(ХДУХТ, 2010) Влащенко, Л. Г.; Нікітенко, О. М.; Бояріна, Л. О.Розглядаються показники якості для оцінювання роботи відділу електронних ресурсів бібліотекиПублікація Влащенко, Л. Г. Створення повнотекстових документів для електронної бібліотеки(РВВ ПУСКУ, 2004) Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Нікітенко, О. М.Публікація Відкрита наука у технічному університеті(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2021) Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Нікітенко, О. М.Визначено сутність поняття «відкрита наука». Розглянуто складові забезпечення відкритості науки на різних етапах дослідницького процесу; аспекти, яких стосується відкрита наука (відкриті дані, відкритий доступ, відкрите рецензування, відкриті джерела, відкриті освітні ресурси, громадянська наука). Охарактеризовано види доступу до публікацій у сенсі відкритої науки. Визначено основні тенденції, які наразі є значущими в Європейському просторі відкритої науки: відкритий доступ, архівування статей, обмін даними.Публікація Е-технології в бібліотечній практиці(ДонНУЕТ, 2008) Влащенко, Л. Г.Публікація Електронні бібліотеки та інформаційно-бібліотечні системи(2006) Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Нікітенко, О. М.Електронні бібліотеки та інформаційно-бібліотечні системиПублікація Електронні навчально-методичні комплекси Харківського національного університету радіоелектроніки: інтеграція навчально-методичних матеріалів кафедр університету в єдину базу(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Влащенко, Л. Г.Електронні навчально-методичні комплекси Харківського національного університету радіоелектроніки: інтеграція навчально-методичних матеріалів кафедр університету в єдину базуПублікація Етапи створення системи керування якістю вищого навчального закладу(ДонНУЕТ, 2007) Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Нікітенко, О. М.Етапи створення системи керування якістю вищого навчального закладуПублікація Ефективність функціонування віртуальних сервісів наукової бібліотеки ЗВО: системний підхід та лосвід використання(ОНУ, 2019) Влащенко, Л. Г.; Нікітенко, О. М.У роботі розглядається досвід створення, впровадження та ефективність функціонування електронних ресурсів і віртуальних сервісів наукової бібліо- теки Харківського національного університету радіоелектроніки: веб-сайту, електронного каталогу, повнотекстової бази комплексів навчально-методично- го забезпечення ЗВО, довідкової служби, віртуального квитка читача та про- екту «Дистанційний запис до бібліотеки». Наведено кількісні та якісні показ- ники роботи. Проведено дослідження щодо наявності віртуальних сервісів у провідних бібліотеках ЗВО України. In the last decades, electronic media and electronic services have been added to the traditional library’s physical collections and services. This involves new requirements as to equipment, technology and especially as to staff skills, and demands changes in processes and organization. Thus this work purpose is observation of electron resources and virtual services of science library of Kharkiv national university of radio electronics. Here we consider the experience of creating, implementing and efficiently functioning electronic resources and virtual services of science library of Kharkiv national university of radio electronics: web site to implement various services, an electronic catalogue as a powerful information resource, virtual reader card, reference service, distance record project. The process of the university departments interaction to create the full-text database of methodological resources of library of an institution of higher education and providing access to their by the library’s website was described.Публікація Информационно-техническое обеспечение вузовских библиотек Украины(Харьков, 2014) Грищенко, Т. Б.; Влащенко, Л. Г.Статья посвящена проблеме адаптации библиотек в мире виртуальных коммуникаций.Публікація Методичні вказівки до бібліотечно-бібліографічних занять з розділу "Основи інформаційної культури для студентів усіх форм навчання та спеціальностей ХНУРЕ(ХНУРЕ, 2013) Аврамова, І. П.; Влащенко, Л. Г.; Етенко, Н. Ю.; Шевченко, Т. Є.Методичні вказівки до бібліотечно-бібліографічних занять з розділу «Основи інформаційної культури» для студентів усіх форм навчання та спеціальностей ХНУРЕПублікація Моделі оцінювання рейтингу науковців(2019) Влащенко, Л. Г.; Нікітенко, О. М.Матеріали конференції "Послуги бібліотек із підтримки університетської науки". Моделі оцінювання рейтингу науковцівПублікація Необхідність побудови системи менеджменту якості в бібліотеці(ХНТУСГ, 2010) Бояріна, Л. О.; Влащенко, Л. Г.; Нікітенко, О. М.Наукова бібліотека ХНУРЕ з метою підвищення ефективності роботи та якості обслуговування читачів розпочала процес впровадження системи менеджменту якості.Публікація Огляд сервісів Наукової бібліотеки ХНУРЕ: системний підхід та досвід використання(2020) Влащенко, Л. Г.Презентація представляє огляд сервісів Наукової бібліотеки ХНУРЕ: системний підхід та досвід використанняПублікація Применение виртуальных сервисов в работе отдела регистрации читателей научной библиотеки ХНУРЭ(2017) Влащенко, Л. Г.; Мишина, О. В.В статье рассматривается новая форма виртуального обслуживания читателей в научной библиотеке : виртуальная запись и электронный читательский билет. Это позволит привлечь более широкий круг посетителей и улучшить качество обслуживанияПублікація Проблеми інтеграції електронних ресурсів бібліотек(УкрНЦРІТ, 2011) Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Карпухін, О. В.; Нікітенко, О. М.Традиційне бібліотечно-інформаційне обслуговування має серйозні обмеження, оскільки бібліотеки орієнтуються переважно на локальних користувачів, внаслідок чого останні мають доступ практично тільки до інформаційних ресурсів конкретної бібліотеки. Крім того, інформаційне обслуговування зведено здебільшого до видачі користувачам матеріалів тільки на традиційних носіях інформації, що є значною перешкодою, якщо врахувати поширення нових інформаційних середовищ.Публікація Робота з антиплагіатною системою: результати і висновки(2020) Влащенко, Л. Г.; Нікітенко, О. М.Робота з антиплагіатною системою: результати і висновкиПублікація Система менеджменту якості в бібліотеці технічного університету(Дн-вськ: вид-во Маковецький, 2012) Бояріна, Л. О.; Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Нікітенко, О. М.Публікація Система менеджменту якості у вищому навчальному закладі(ХНТУСГ, 2006) Влащенко, Л. Г.; Нікітенко, О. М.; Грищенко, Т. Б.Представлено систему менеджменту якості у вищому навчальному закладіПублікація Система якості та загальне керування якістю в бібліотеці(ДонНУЕТ, 2007) Влащенко, Л. Г.; Грищенко, Т. Б.; Нікітенко, О. М.Система якості та загальне керування якістю в бібліотеці