Публікація:
Необхідність побудови системи менеджменту якості в бібліотеці

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2010

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНТУСГ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Наукова бібліотека ХНУРЕ з метою підвищення ефективності роботи та якості обслуговування читачів розпочала процес впровадження системи менеджменту якості.

Опис

Ключові слова

менеджмент якості в бібліотеці, наукова бібліотека, індикатори якості

Бібліографічний опис

Бояріна Л. О. Необхідність побудови системи менеджменту якості в бібліотеці [Текст] / Л. О. Бояріна, Л. Г. Влащенко, О. М. Нікітенко // Бібліотечно-інформаційний сервіс: сучасний стан і перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук. – практ. конф., 14-15 жовтня 2010р. / ХНТУСГ; бібліотека. – Х. : ХНТУСГ, 2010. – С. 132–136.

DOI