Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за автором "Баб’як, В. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження процесу розробки мультимедійних навчальних комплексів для студентів(2024) Баб’як, В. С.Метою дослідження є вдосконалення мультимедійних навчальних комплексів шляхом розробки методики подолання технічних обмежень користування, що супроводжують їх функціонування. Об’єкт дослідження – процес розробки мультимедійних комплексів для студентів. Предмет дослідження – оптимізація процесу розробки мультимедійних навчальних комплексів для підвищення якості навчання студентів. Для досягнення поставленої мети наукового дослідження виконано ряд завдань: дослідження типів електронних видань; аналіз стану мультимедійних навчальних комплексів для студентів та вимоги до них; визначення основних етапів проєктування мультимедійного навчального видання та методики створення інтегрованого тестування, реалізація методики розробки мультимедійних навчальних комплексів; проведення оцінки створеного мультимедійних навчальних комплексів за допомогою запропонованих критеріїв.Публікація Розробка фірмового стилю НДI «Лазерних технологій»(2022) Баб’як, В. С.Метою кваліфкаційної роботи є розробка фірмового стилю для НДI «Лазерних технологій» та проєктування продукції з використанням атрибутики фірмового стилю. Об’єкт дослідження – рестайлінг і процес розробки фірмового стилю та його носіїв. Предмет дослідження – технологічні процеси та схеми виготовлення фірмової поліграфічної продукції. У даній роботі аналізуються візуально-графічні, конструктивні та структурні особливості рестайлінгу фірмового стилю. Розроблено макети та дизайн на основних носіях фірмового стилю: візитки, постери, корпоративні пакети та новорічні іграшки, чашки і USB-накопичувачі. Обрано і обґрунтовано програмне забезпечення, параметри технічних засобів для офсетного та сублімаційного друку, а також для лазерного гравіювання. Виконано економічне обґрунтування розробки, розраховано собівартість та ціну для продукції. Результат роботи – розроблений фірмовий стиль для НДI «Лазерних технологій».