Кафедра іноземної мови (ІМ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра іноземної мови (ІМ) за автором "Вем’ян, В. Г."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Впровадження комп`ютерної комунікації в навчанні іноземних мов у вищих навчальних закладах(Науково-методичне видання Кіровоград Україна, 2013) Тер-Ованесьян, В. Г.; Вем’ян, В. Г.У статті досліджено проблему вибору технологій навчання, які можуть бути ефективно застосовані для розвитку технічної творчості майбутніх інженерів-педагогів. Для повноцінної професійно-педагогічної комунікації викладачу треба використовувати інформаційні ресурси комп`ютерних технологій ( діалог "людина-комп`ютер"),працювати носіями інформації, здійснювати швидко і кваліфіковано пощук даних із різних джерел інформаф\ції.Публікація Дистанційне навчання як умова ефективного рішення завдань модернізації освіти(Національна академія наук України, Науково-учбовий центр прикладної інформатики. Інститут освітньої та молодіжної політики, 2015) Тер-Ованес’ян, В. Г.; Вем’ян, В. Г.Сутність дистанційного навчання є оперування мовою вреальному часі в різних пофесійних ситуаціях,що здійснюється задля формування цілісного й персоналізованногообразу світу, розвитку творчої активності і автономності студента та усвідомлення міжкультурних особливосей представників різних лінгвокультурних спільнот.Публікація Дуальна форма професійної освіти як умова ефективного рішення завдань модернізації освіти(Рівненський державний гуманітарний університет, 2015) Тер-Ованес’ян, В. Г.; Вем’ян, В. Г.Дуальна форма професійної освіти нині розглядається як успішно адаптований до умов ринкової економіки освітній феномен. Потрібна нова форма підготовки фахівців на основі соціального партнерства підприємств і професійних шкіл. Дуальна форма освіти на ранніх стадіях навчання забезпечує набуття студентами цільової підготовки, певних професійних компетенцій, а також таких особистісних якостей, як уміння працювати в команді, навичок оптимального вибору технологічного рішення, відповідальності за доручену ділянку діяльності. У процесі роботи він по-новому осмислює майбутню спеціальність і приймає обґрунтоване рішення про правильність вибору професії.Публікація Мовне професійне спілкування – невід’ємна частина майбутньої діяльності фахівця(2018) Тер-Ованес’ян, В. Г.; Вем’ян, В. Г.У статті розглядається мовне професійне спілкування, як вимога відвищення ефективної професійної освіти, рівня підготовки випускників вищих навчальних закладів до майбутньої професійної діяльності на сучасному етапіПублікація Управління аудиторною роботою студентівна заняттях з іноземної мови в немовних вузах(Center of modern pedagogy `` Learning without Frontiers``(Canada), 2017) Тер-Ованес’ян, В. Г.; Вем’ян, В. Г.Важливою особливістю заняття з іноземної мови є чітка залежність вправ від мети. Адекватнніст вправ означає їх відповідність тому виду мовної діяльності, який розвивається на даному занятті.Вправи -це основний засіб закріплення вивченої інформації і повторення раніше пройденого матеріалу. Саме багаторазове використання певних правил на практиці і дає свій позитивнй резльтат.