Публікація:
Розробка модуля «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів» інформаційної системи продуктового магазину

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом дослідження виступає продуктовий магазин. Об’єктом розробки є модуль «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів», що є частиною інформаційної системи мережі продуктових магазинів. Метою розробки модуля «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів» інформаційної системи продуктового магазину є підвищення оперативності та обґрунтованості управлінських рішень шляхом автоматизації процесу проведення акційних заходів, забезпечення своєчасного аналізу їх результативності, інтеграції з існуючими обліковими системами, а також підвищення точності оцінки ефективності заходів і зручності формування звітної інформації для керівництва. Методами дослідження є системний аналіз, системний підхід та методи структурного аналізу, методи функціонального моделювання, методи моделювання реляційних баз даних. В результаті проведення передпроєктного аналізу були створені діаграми бізнес-процесів, після аналізу організаційної структури були створені схеми організаційної структури. Також розроблені елементи математичного, інформаційного, програмного, технічного забезпечень, а також User Experience (UX) та User Interface (UI) рішення.

Опис

Ключові слова

акційний захід, продуктовий магазин, керуючий магазином

Цитування

Боровик П. К. Розробка модуля «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів» інформаційної системи продуктового магазину : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / П. К. Боровик ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 133 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються