Публікація:
Використання штучного інтелекту в ігрових додатках

dc.contributor.authorУзлов, Д. Ю.
dc.contributor.authorСтрельченя, Д. Ю.
dc.date.accessioned2024-07-10T18:09:16Z
dc.date.available2024-07-10T18:09:16Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractМетою доповіді є дослідження використання штучного інтелекту у додатках та створення власної гри на основі отриманої інформації. Оскільки штучний інтелект в іграх звичайно простіший від штучного інтелекту в нашому житті, то й алгоритми не є складними. Для деяких задач підходить дерево рішень, десь використовується скінченний автомат, використовують різні алгоритму пошуку шляху: алгоритм Дейкстри, алгоритм пошуку A*. Для написання додатку буде використовуватися рушій Unity з можливістю написання на мові програмування C#
dc.identifier.citationУзлов Д. Ю. Використання штучного інтелекту в ігрових додатках / Д. Ю. Узлов, Д. Ю. Стрельченя // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 19.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/27401
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Петров В.В.
dc.subjectігровий додаток
dc.subjectстворення власної гри
dc.titleВикористання штучного інтелекту в ігрових додатках
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
SNR_2022_T2-19.pdf
Розмір:
283.88 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: