Публікація: Використання штучного інтелекту в ігрових додатках
dc.contributor.author | Узлов, Д. Ю. | |
dc.contributor.author | Стрельченя, Д. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-10T18:09:16Z | |
dc.date.available | 2024-07-10T18:09:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.description.abstract | Метою доповіді є дослідження використання штучного інтелекту у додатках та створення власної гри на основі отриманої інформації. Оскільки штучний інтелект в іграх звичайно простіший від штучного інтелекту в нашому житті, то й алгоритми не є складними. Для деяких задач підходить дерево рішень, десь використовується скінченний автомат, використовують різні алгоритму пошуку шляху: алгоритм Дейкстри, алгоритм пошуку A*. Для написання додатку буде використовуватися рушій Unity з можливістю написання на мові програмування C# | |
dc.identifier.citation | Узлов Д. Ю. Використання штучного інтелекту в ігрових додатках / Д. Ю. Узлов, Д. Ю. Стрельченя // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 19. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/27401 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ФОП Петров В.В. | |
dc.subject | ігровий додаток | |
dc.subject | створення власної гри | |
dc.title | Використання штучного інтелекту в ігрових додатках | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- SNR_2022_T2-19.pdf
- Розмір:
- 283.88 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: