Публікація:
Дослідження методів навчання з підкріпленням для створення анімацій рухів персонажів

dc.contributor.authorВолошинова, Г. С.
dc.date.accessioned2023-11-16T16:00:05Z
dc.date.available2023-11-16T16:00:05Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractThis work is devoted to the issues of animating characters’ movements. Real-time character animation for gaming and film industries is challenging and achieving production-ready quality requires a huge amount of time and resources. Animation through marker-based motion capture is quite a tiresome process that requires costly motion-capture suits, multiple cameras, and a large database. With the use of neural networks, it is possible to generate animation in real-time. We propose using a model that aims to generate real-time human-like character animation in Unity using Reinforcement learning and Deep Reinforcement learning algorithms.
dc.identifier.citationВолошинова Г. С. Дослідження методів навчання з підкріпленням для створення анімацій рухів персонажів / Г. С. Волошинова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч.1. – С. 85–86.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/24778
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.titleДослідження методів навчання з підкріпленням для створення анімацій рухів персонажів
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
ShI_RiM_2023_T6_ch1_85-86.pdf
Розмір:
127.55 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: