Публікація:
Вплив зеленого кольору на сприйняття бренду

dc.contributor.authorШабуня, Д. Є.
dc.date.accessioned2025-04-18T05:25:09Z
dc.date.available2025-04-18T05:25:09Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis paper explores the impact of green color on brand perception and consumer behavior. Green is commonly associated with nature, safety, and reliability, making it a widely used color in environmental, financial, and healthcare branding. The study highlights the psychological effects of green, its application across various industries, and its role in shaping consumer trust. Additionally, the paper examines the ethnocultural differences in green color perception and their influence on international branding strategies.
dc.identifier.citationШабуня Д. Є. Вплив зеленого кольору на сприйняття бренду / Д. Є. Шабуня // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 9. – С. 10–11.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30308
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectвплив зеленого кольору
dc.subjectсприйняття бренду
dc.titleВплив зеленого кольору на сприйняття бренду
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T9_Fil-10-11.pdf
Розмір:
222.94 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: