Публікація:
Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання

dc.contributor.authorКалиниченко, О. В.
dc.contributor.authorЛєсна, Н. С.
dc.contributor.authorПортянченко, Г. А.
dc.date.accessioned2016-07-11T10:53:01Z
dc.date.available2016-07-11T10:53:01Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractМоделі колективної взаємодії в навчанні служать для організації співпраці через Інтернет учасників навчального процесу. Сюди слід віднести такі традиційні засоби спілкування як електронне листування, форуми, блоги, а також wiki-системи. Соціальна навігація може застосовуватися у прямій і непрямій формі. Пряма форма передбачає безпосереднє спілкування і анотування контенту, виражене у коментарях користувачів, які вони мають змогу залишити безпосередньо на сторінці.uk_UA
dc.identifier.citationКалиниченко, О. В. Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання / О. В. Калиниченко, Н. С. Лєсна, Г. А. Портянченко // Автоматика-2010 : матеріали 17-й Міжнар. конф. з автомат. упр. : Тези доповідей. 27-29 вересня. 2010 г. - Х : ХНУРЕ, 2010. - Т. 2. - С. 288-289.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/1422
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectмодели групового оцінюванняuk_UA
dc.subjectрейтинг суб’єктів навчанняuk_UA
dc.subjectспівпраця через Інтернетuk_UA
dc.titleВикористання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчанняuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
Портянченко.doc
Розмір:
22 KB
Формат:
Microsoft Word
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: