Публікація: Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання
dc.contributor.author | Калиниченко, О. В. | |
dc.contributor.author | Лєсна, Н. С. | |
dc.contributor.author | Портянченко, Г. А. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-11T10:53:01Z | |
dc.date.available | 2016-07-11T10:53:01Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.description.abstract | Моделі колективної взаємодії в навчанні служать для організації співпраці через Інтернет учасників навчального процесу. Сюди слід віднести такі традиційні засоби спілкування як електронне листування, форуми, блоги, а також wiki-системи. Соціальна навігація може застосовуватися у прямій і непрямій формі. Пряма форма передбачає безпосереднє спілкування і анотування контенту, виражене у коментарях користувачів, які вони мають змогу залишити безпосередньо на сторінці. | uk_UA |
dc.identifier.citation | Калиниченко, О. В. Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання / О. В. Калиниченко, Н. С. Лєсна, Г. А. Портянченко // Автоматика-2010 : матеріали 17-й Міжнар. конф. з автомат. упр. : Тези доповідей. 27-29 вересня. 2010 г. - Х : ХНУРЕ, 2010. - Т. 2. - С. 288-289. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://openarchive.nure.ua/handle/document/1422 | |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ХНУРЕ | uk_UA |
dc.subject | модели групового оцінювання | uk_UA |
dc.subject | рейтинг суб’єктів навчання | uk_UA |
dc.subject | співпраця через Інтернет | uk_UA |
dc.title | Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання | uk_UA |
dc.type | Conference proceedings | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: