Публікація: Адаптивне тестування знань методами логічних мереж
dc.contributor.author | Шубін, І. Ю. | |
dc.contributor.author | Четвериков, Г. Г. | |
dc.contributor.author | Ляшик, В. А. | |
dc.contributor.author | Шанідзе, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-28T15:26:35Z | |
dc.date.available | 2021-11-28T15:26:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.description.abstract | Під адаптивним тестовим контролем розуміють комп’ютеризовану систему науково обґрунтованої перевірки й оцінювання результатів навчання, що має високу ефективність за рахунок оптимізації процедур генерації, пред’явлення й оцінки результатів виконання адаптивних тестів, що заснована на методах побудови та оптимізації логічних мереж. Алгоритми підбору й пред’явлення завдань будуються за принципом зворотного зв’язку, коли при правильній відповіді суб’єкта навчання чергове завдання вибирається більш важким, а неві- рна відповідь спричиняє пред’явлення наступного більш легкого завдання, ніж те, на яке суб’єктом навчання була дана невірна відповідь. Також є можливість завдання додаткових питань по темах, які суб’єкт навчання знає не дуже добре для більш точного з’ясування рівня знань у даних областях. Вибір алгоритмів тестування наразі фактично обмежений формами представлення тестових завдань і алгоритмами оцінювання результатів тестування. Досягнення більш високих результатів і підвищення мотивації навчання в остаточному підсумку є основною метою тестування знань. Для визначення базового алгоритму, необхідно навести сценарій роботи системи. У його основі лежить модель приймання іспиту викладачем у студента, як модель адаптивного тесту- вання. Такий вибір сценарію роботи системи обумовлений тим, що, по-перше, дана процедура історично добре формалізована, по-друге, при проектуванні тестів, їх розробнику необхідно спиратися на загальноприйняті, відомі й використовувані їм методи з мінімальною модифікацією. | uk_UA |
dc.identifier.citation | Адаптивне тестування знань методами логічних мереж / І. Ю. Шубін, Г. Г. Четвериков, В. А Ляшик, Н. О. Шанідзе // Бионика интеллекта : научно-технический журнал. – 2020. – № 2 (95). – С. 82–90. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/18433 | |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ХНУРЕ | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | логічна мережа | uk_UA |
dc.subject | алгебра скінченних предикатів | uk_UA |
dc.subject | дистанійне тестування знань | uk_UA |
dc.subject | модель суб’єкта навчання | uk_UA |
dc.title | Адаптивне тестування знань методами логічних мереж | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- Bionica_2020_2_82-90.pdf
- Розмір:
- 383.47 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: