Публікація:
Дослідження методів та моделей управління IT-проєктами з розробки комп’ютерних ігор

dc.contributor.authorДроздов, Я. Д.
dc.contributor.authorПетров, К. Е.
dc.date.accessioned2025-04-25T05:51:07Z
dc.date.available2025-04-25T05:51:07Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis paper examines existing models and methods of IT project management in the field of computer game development. Popular methodologies such as Agile, Scrum and Kanban are analyzed, as well as their application in the game development industry. The main problems and limitations of these approaches are identified. Based on the conducted research, an experimental method of game project management is developed, which takes into account the features of game development and combines elements of existing methodologies. The study proposes the partial probabilistic forecasting as the main method to use.
dc.identifier.citationДроздов Я. Д. Дослідження методів та моделей управління IT-проєктами з розробки комп’ютерних ігор / Я. Д. Дроздов, К. Е. Петров // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 128-129.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30706
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectуправління IT-проєктами
dc.subjectрозробка ігор
dc.titleДослідження методів та моделей управління IT-проєктами з розробки комп’ютерних ігор
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_128-129.pdf
Розмір:
137.66 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: