Публікація:
Онтологічний підхід до когнітивного аналізу та моделювання у системах типу e-commerce

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт дослідження – когнітивний аналіз та моделювання Мета дослідження – розробка онтології та когнітивної карти, за допомогою яких можна передбачити та уникнути створення негативних та катастрофічних ситуацій. У роботі виконано дослідження когнітивного аналізу та онтологічного підходу у системах типу «e-commerce». Проаналізовано способи та актуальність створення онтологій, виявлено основні характеристики онтологічного моделювання предметної області, які будуть максимально адаптованими для користувача. Побудовано концептуальну та когнітивну карти. В ході дослідження отримані такі результати: виявлено способи створення онтології та середовища, які підходять найкраще: OntoStudio, Swoop, Protege. Protégéобрано найкращим для створення онтології нашої предметної області. Була побудована концептуальна карта співробітників інтернет-магазину, а також когнітивна карта для двох різних ситуації: «Вихід нової моделі смартфону» та «Різкий ріст курсу валют».

Опис

Ключові слова

електронна комерція, когнітивна карта, когнітивний аналіз, концептуальна карта, онтологічний підхід, онтологія

Цитування

Григоров Я. С. Онтологічний підхід до когнітивного аналізу та моделювання у системах типу e-commerce : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Я. С. Григоров ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, кафедра Штучного інтелекту. – Харків, 2019. – 87 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються