Публікація:
Влияние цвета на восприятие логотипа (на примере логотипов харьковских ІТ-компаний)

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Human exposure to color is widely used in advertising. It is difficult to imagine a modern business without bright colorful advertising, an abundance of beautiful, bright packages of goods, attractive design of selling sites on the Internet. Business in the vast majority of cases is based on meeting the needs of people as consumers of goods and services. Therefore, a product intended for sale to consumers is presented in packaging painted in a strictly selected combination of colors.

Опис

Ключові слова

философия, влияние цвета на восприятие логотипа

Бібліографічний опис

Доценко Д. В. Влияние цвета на восприятие логотипа (на примере логотипов харьковских ІТ-компаний) / Д. В. Доценко, научный руководитель – доц. Бакаленко Е. А. // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 24-го Міжнар. молодіж. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 8. – С. 146–147.

DOI